نوشته های عاشقانه

نوشته های عاشقانه

توانا بود هرکه ...

/ بازدید : ۶۰۷


معلمی گفت توانا بود هرکه..؟
 دانش اموزی ادامه داد"توانا بود هرکه دارا بود"
ز ثروت دل پیر برنا بود  تهی دست به جایی نخواهد رسید  اگر چه شب و روز کوشا بود  
ندانست فردوسی پاکزاد  که شعرش در این ملک بیجا بود 

گر او را خبر بود از این روزگار  که زر بر همه چیز والا بود 

نمیگفت آن شعر معروف را "توانا بود هرکه دانا بود

۲ ۲
رویا یکتاش
۰۷ تیر ۲۲:۲۳
متاسفانه جامعه امروز برحسب نیاز؛ از علم فاصله گرفته و به سمت  مادیات رفته.  
این چیز قشنگی نیست. 
 پول همه چیز نیست ول نباشه بدبختی میاره.  
دارا بودن  اکتسابی هست با عقل و علم سلیم کسب میشه. 
خودمونی بگم ؛ دم فردوسی گرم که این بیتش هشدار میده که این موضوع رو فراموش نکنیم. 
پاسخ :
سلام ممنون از نظر شما دقیقا همینطور هست 
Maryam mariyana
۰۷ تیر ۱۳:۳۰
سلام 
من کاسگو دارم که توانا بود هر که دانا بود رو بلد یاد اون افتادم ، یه نفر تعریف می کرد یکی از اطرافیانشون صاحب تالار عروسی و خلاصه برو بیایی داره حدودأ ۵۵ سال سن داره ولی الان ویلچر نشین شده و نمیتونه اصلا غذا بخوه و باید نون " سوخته " بخوره و گفته آرزو دارم برم تو تالار خودم بشینم غذا بخورم ولی ....
نمیخوام بگم پول بد ولی زیادیشم دردسر و نباید هم فقیرا رو هم از فاکتور منها کرد :-( 
متوسط خوبه
پاسخ :
سلام
ممنون از نظر شما ولی متاسفانه توی این زمونه همه چشمشون به پول طرفه .
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About Me
من اگر عاشقانه می نویسم
نه عاشقم و نه معشوق کسی!
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
فقط تمرین آدم بودن می کنم !
همین..
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان